Chcesz wiedzieć więcej o naszych produktach? Otrzymywać najnowsze informacje o produktach i kody rabatowe? Zapisz się do newslettera już teraz.

Newsletter


    Follow us

    Wyszukiwarka

    FAQ.

    LOGOWANIE I REJESTRACJA KONTA

    Czy muszę zarejestrować się na stronie sklepu aby dokonać zakupu?

    Nie.

    Co mam zrobić, jeśli nie pamiętam hasła do konta?

    Skorzystaj z systemu resetowania hasła, który znajdziesz pod adresem Resetuj hasło

    Z jakich powodów warto mieć konto w sklepie Ollas.pl?

    Konto ułatwia zakupy– pozwala na śledzenie statusu zamówienia oraz przeglądania historii zamówień.

    PRODUKTY

    Produkt ma status „NIEDOSTĘPNY”. Kiedy będę mogła go kupić?

    Mamy nadzieję, że już w najbliższym czasie produkt trafi do naszej oferty. Zazwyczaj w ciągu 7 dni  oferta sprzedażowa jest uzupełniana.

    PŁATNOŚĆ ZA ZAMÓWIENIE

    W którym momencie zobowiązuję się do zapłaty za zakupy, które mam w koszyku?

    Zakup zatwierdzany jest kliknięciem przycisku „KUPUJĘ I PŁACĘ”.

    Czy mogę otrzymać fakturę za zakupy?

    Tak.

    Czy faktura lub paragon będą w paczce z zamówieniem?

    Tak.

    W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie w OLLAS.pl?

    Możesz skorzystać ze zwykłego przelewu, płatności Przelewy24 lub odebrać przesyłkę za pobraniem.

    INFORMACJE DOTYCZĄCE DOSTAWY

    Czy możliwa jest wysyłka zagraniczna?

    Nie – niestety, przesyłki zagraniczne jeszcze nie są realizowane.

    Jak mogę sprawdzić, na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?

    Wystarczy wejść do konta użytkownika. O kolejnych etapach realizacji zamówienia informujemy również mailowo.

    Jak długo trwa wysyłka paczki?

    Czas dostawy w Polsce to od 1 do 4 dni roboczych.

    Za pośrednictwem jakich firm paczki są dowożone do klientów?

    Za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD

    Gdzie zgłosić uszkodzenie opakowania, do którego prawdopodobnie doszło w transporcie?

    Problemy dotyczące uszkodzenia opakowania prosimy zgłaszać bezpośrednio u kuriera DPD

    X